ЄДРПОУ: 
Пароль: 

Про Асоціацію Діяльність Розвиток ФР Прес-центр Запитання до СРО Контакти Мапа сайту

Нормотворча діяльність, звернення, коментарі, участь у заходах

14 вересня 2017 р.
USAID пропонуються нові механізми для захисту прав споживачів фінансових послуг
11 вересня 2017 р.
8 вересня 2017 відбулося засіданні Комітету з питань методології та нагляду за функціонуванням інфраструктури фондового ринку НКЦПФР, на якому, крім іншого, було представлено чергові зміни з Проекту рішення "Про затвердження Змін до Положення щодо пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку та вимог до системи управління ризиками", що стосуються методики розрахунку нормативу адекватності регулятивного капіталу та нормативу концентрації кредитного ризику.
23 серпня 2017 р.
На лист НКЦПФР про проведення попередніх розрахунків значень нових пруденційних нормативів, що вводяться згідно Проекту рішення "Про затвердження Змін до Положення щодо пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку та вимог до системи управління ризиками", Асоціацією були надані зауваження та пропозиції, що стосувалися безпосередньо положень Проекту.
11 серпня 2017 р.
Представник АУФТ взяв участь в засіданні Комітету з питань методології та нагляду за функціонуванням інфраструктури фондового ринку НКЦПФР, яке проходило під головуванням Тарабакіна Д.В. Розглядався проект змін до Положення про провадження депозитарної діяльності спрямованих на впровадження процедури squeeze out та sell out.
20 липня 2017 р.
Асоціація надала запит до НКЦПФР стосовно роз’яснення законодавства з фінансового моніторингу.
19 липня 2017 р.
Представник АУФТ взяв участь в засіданні Комітету  НКЦПФР з питань  питань стратегії розвитку та економічного аналізу фондового ринку НКЦПФР, яке проходило під головуванням Хромаєва Т.З.
14 липня 2017 р.
14 липня представник АУФТ взяв участь в засіданні Комітету  НКЦПФР з питань  методології та нагляду за функціонуванням інфраструктури фондового ринку, яке проходило під головуванням члена Комісії Тарабакіна Д.В.
13 липня 2017 р.
Засідання Комітету НКЦПФР з питань корпоративного управління та розвитку інструментів фондового ринку, що планувалося 14.07.2017 року, відбулося 13.07.2017 року в електронному форматі
10 липня 2017 р.
Представник АУФТ взяв участь в засіданні Комітету з питань функціонування інституційних інвесторів та інформаційної політики, яке проходило під головуванням члена НКЦПФР Панченко О.С.
14 червня 2017 р.
Як розвиватиметься регулювання РЕПО операцій
12 червня 2017 р.
Асоціація надала запит до Державної регуляторної служби стосовно наявності підстав для переоформлення ліцензій у зв’язку із перетворення ліцензіата – акціонерного товариства у інше господарське товариство.
12 червня 2017 р.
Асоціація надала запит до НБУ стосовно роз’яснення законодавства щодо ліцензування операцій на фондовому ринку.
9 червня 2017 р.
Відбулось чергове засідання Експертно-апеляційної ради Державної регуляторної служби України

7 червня 2017 р.
Представник АУФТ взяв участь в засіданні Комітету з питань функціонування інституційних інвесторів та інформаційної політики НКЦПФР, яке проходило під головуванням Панченко О.С.
7 червня 2017 р.
Представник АУФТ взяв участь в засіданні Комітету методології та нагляду за функціонуванням інфраструктури фондового ринку НКЦПФР, яке проходило під головуванням Тарабакіна Д.В.
7 червня 2017 р.
Представник АУФТ взяв участь в засіданні Комітету з питань стратегії розвитку та економічного аналізу фондового ринку НКЦПФР, яке проходило під головуванням Хромаєва Т.З.
7 червня 2017 р.
Апаратом Асоціації розроблено та направлено для погодження членам Комітету з депозитарної діяльності проекту Закону України «Про внесення змін в законодавчі акти стосовно охорони інформації, що міститься у системі депозитарного обліку» та пояснювальної записки до нього.
31 травня 2017 р.
Голова Ради Асоціації Петрашко Олексій Геннадійович взяв участь у засіданні робочої групи з розробки Концепції розвитку депозитарно-розрахункової та клірингової інфраструктури ринку капіталу, що відбулася 31 травня 2017 року в Нацбанку.
25 травня 2017 р.
Асоціація проаналізувала положення ПЗУ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо спрощення ведення бізнесу та залучення інвестицій емітентами цінних паперів)»
12 травня 2017 р.

СРО АУФТ взяла участь в засіданні Комітету з питань корпоративного управління та розвитку інструментів фондового ринку НКЦПФР. Також були присутні представники НДУ, СРО ПАРД, СРО УАІБ, УКМА, Громадської організації ПАКУ, Фондових бірж ПФТС та УБ. На засіданні головував член Комісії Панченко О.С.

Матеріали засідання додаються.


11 травня 2017 р.
Голова Ради Асоціації Петрашко Олексій Геннадійович взяв участь у засіданні Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування.
11 травня 2017 р.
СРО АУФТ взяла участь в засіданні Комітету з питань функціонування інституційних інвесторів та інформаційної політики НКЦПФР. Також були присутні представники СРО УАІБ. На засіданні головував член Комісії Панченко О.С.
Порядок денний містив наступне питання:
1. Щодо дій, спрямованих на врегулювання питання реалізації цінних паперів, обіг яких обмежено та які перебувають в портфелях інститутів спільного інвестування, що знаходяться в процесі ліквідації.
Матеріали до засідання додаються.

3 травня 2017 р.
Асоціація надала інформаційний лист до НКЦПФР, Щодо проекту Положення про встановлення ознак фіктивності емітентів цінних паперів.
20 квітня 2017 р.
Асоціація надала запит до Міністерства юстиції України з приводу отримання роз’яснення з питань щодо проведенням економічних експертиз обігу цінних паперів, зокрема під час виявлення ознак маніпулювання цінами.
14 квітня 2017 р.

Асоціація надала запити до НКЦПФР, НДУ та НБУ стосовно  впровадження комплексної системи захисту інформації в депозитарній системі.

 Рішенням НКЦПФР «Щодо захисту інформації, що міститься в системі депозитарного обліку, при її обробці в інформаційно-телекомунікаційних системах депозитарних установ» № 149 від 07.03.2017 (далі ? Рішення № 149) депозитарним установам, в т.ч. банкам, доручено впровадити комплексні системи захисту інформації (далі ? КСЗІ).


22 березня 2017 р.
Асоціація надала запит до НКЦПФР з проханням роз'яснити порядок виконання окремих вимог розд. ч.5 ст. 17 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок»
 Виходячи з норм Закону, сума договору про управління цінними паперами має становити не менше 100 мінімальних заробітних плат. Мінімальна заробітна плата встановлюються законодавством, станом на початок кожного року.
На думку Асоціації, зазначені договори, які на дату укладання відповідали нормам ч.5 ст. 17 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» не потребують переукладання у зв’язку із збільшенням розміру мінімальної заробітної плати в подальшому.

24 лютого 2017 р.
Асоціація надала запит до НКЦПФР з проханням роз'яснити порядок виконання окремих вимог розд. ІІ Правил (умов) здійснення діяльності з торгівлі цінними паперами: брокерської діяльності, дилерської діяльності, андеррайтингу, управління цінними паперами, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 12.12.2006 № 1449.
Виходячи з норм Положення № 1688 можна прийти до висновку, що торговці цінними паперами обмежені в можливості отримання інформації про біржовий курс та ціну закритті лише щодо тих цінних паперів, які на день укладення ними угоди перебувають в обігу на фондовій біржі (внесені до біржового списку) та остання операція за ними відбулась протягом трьох останніх років. А самі біржі не зобов’язані поширювати інформацію про цінні папери, які вже не є в їх біржових списках. Також звертає на себе увагу те, що Правила № 1449 не містять порядку застосування торговцями норм про «підозрілі» договори.

23 лютого 2017 р.

Асоціація "УФТ" звернулась до ДФС з проханням роз'яснити норми ПКУ.
1. З 01.01.2017 року набула чинності нова редакція ПКУ, згідно якої не підлягає оподаткуванню інвестиційний дохід від операцій фізичних осію з ОВГЗ. Проте норми Методики визначення інвестиційного прибутку професійним торговцем цінними паперами при виконанні функцій податкового агенту, така пільга не передбачена. На думку Асоціації, норми ПКУ мають переважне значення, а норми Методики мають бути приведені у відповідність до закону у найкоротші терміни.
2. Розділом  ІІІ «Податок на прибуток» ПКУ передбачено, що платники податку на прибуток, річний дохід яких не перевищує 20 млн. грн.:
1. мають право не коригувати фінансовий результат до оподаткування на суми різниць (п.134.1 ст.134 ПКУ);
2. податковий період для таких платників - 1 рік (п.137.5 ст.137 ПКУ).
Проте, порядок визначення обсягу доходу для застосування першого та другого права відрізняються. На думку Асоціації, така ситуація склалася внаслідок того, що приписуючи більш чітко визначення джерела інформації для розрахунку доходу, законодавець припустився технічної помилки та змінив визначення лише у п. п.137.5 ст.137 ПКУ, , тоді як змінювати потрібно було и редакцію п.134.1 ст.134 ПКУ, в цій частині.


20 лютого 2017 р.
Аналітичний огляд деяких проектів законодавчих актів, що включені до порядку денного V сесії Верховної Ради України VIII скликання. 
Асоціація підтримуємо ідеї закладені в законопроект щодо консолідації функцій із дерегулювання ринків фін. послуг № 2414-а, запобіганню та протидії легалізації (відмиванню) доходів № 4960, підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариства № 2302-д, щодо укладення електронних договорів № 6028 та електронного підпису № 5529, доступ до інформації про платників податків № 2460 та деякі інші.
Разом з тим, є низка законопроектів в які під гаслами впровадження євро директив закладено вкрай шкідливі для розвитку фондового ринку положення, про що піде нижче.
Особливу увагу законодавця Асоціація звертає на питання:
1) Розширення повноважень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) по регулюванню та контролю фондового ринку, які:
- подеколи «виривають» НКЦПФР з загальної системи органів державної влади;
- обумовлені не органічним розвитком ринку та потребами його учасників, а базуються лише на спробі вибіркової імплементації міжнародних принципів;
- неспівмірні з гарантіями, які мають учасники ринку від ризику недобросовісних дій з боку НКЦПФР а також неспівмірні з рівнем відповідальності службовців НКЦПФР;
2) Значна частина «імплементаційних» норм є лише частковою, вибірковою імплементацією євро директив, вимог МВФ та IOSCO. А самі вимоги МВФ, на які посилається НКЦПФР формувались на підставі даних наданих самою Комісією, а не самостійно зібраних Фондом серед учасників ринку, тому потребують критичного відношення;
3) Подеколи пропонується провадження надмірного регулювання та покладання додаткових обов’язків на професійних учасників ринку, які збільшать адміністративне навантаження, але не призведуть до реального захисту інвесторів. Таке, безумовно, негативно вплине на рейтинг України щодо сприятливості умов ведення бізнесу.
4) Не було впроваджено норми, які б гарантували реальний захист інтересів інвесторів, наприклад, завдання НКЦПФР здійснювати розшук та стягнення коштів ошуканих інвесторів (такі повноваження, зокрема, здійснює Комісія з цінних паперів США).

9 лютого 2017 р.
Голова Ради Асоціації Петрашко Олексій Геннадійович взяв участь у засіданні Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування.
26 січня 2017 р.
Голова Ради Асоціації Петрашко Олексій Геннадійович взяв участь у засіданні Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування.
16 грудня 2016 р.
Асоціація надала запит до НКЦПФР з проханням роз'яснити порядок виконання окремих вимог підп. 1, п. 1 розд. ІІІ Порядку зупинення дії та анулювання ліцензії на окремі види професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 14.05.2013 № 816.
Виходячи з норм Положення № 816 торговець цінними паперами має зупинити свою діяльність у частині укладання договорів. Проте, виникають ситуації, коли після зупинення дії ліцензії є нагальна потрібність у внесенні змін до уже укладених договорів.
На думку Асоціації, торговець цінними паперами має право вносити зміни та здійснювати інші дії за договорами, укладеними до дати зупинення дії ліцензії.

21 червня 2016 р.
Аналітичний огляд законодавства щодо інформування про попереднє надання згоди на вчинення значних правочинів, надання згоди на вчинення значних правочинів або надання згоди на вчинення правочинів, щодо вчинення яких є заінтересованість.
14 червня 2016 р.
Асоціація "УФТ" звернулась до НКЦПФР з проханням роз'яснити порядок застосування у діяльності вимог Положення щодо пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку та вимог до системи управління ризиками, затвердженого рішенням Комісії від 01 жовтня 2015 року №1597 (далі – Положення №1597) щодо розрахунку показника мінімального розміру регулятивного капіталу та коефіцієнт фінансового левериджу. Проблемне питання при розрахунку пруденційних показників виникло у тих професійних учасників, хто за рішеннями загальних зборів направив частину чистого прибутку на формування резервного (страхового) фонду.
10 червня 2016 р.
Асоціація "УФТ" звернулась до НКЦПФР з проханням роз'яснити порядок виконання окремих вимог розділу VII "Забезпечення виявлення фінансових операцій" Положення про здійснення фінансового моніторингу професійними учасниками ринку цінних паперів, затвердженого рішенням НКЦПФР від 17 березня 2016 р. №309.
Так передбачається, що заходи, спрямовані на з'ясування віднесення операції до такої, що підлягає фінансовому моніторингу або яка може бути пов'язана, стосується або призначена для фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення, визначаються Правилами (розділ щодо порядку вчинення дій для виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу та які можуть бути пов'язані, стосуються або призначені для фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення) та, зокрема, включають, крім іншого (підпункт 5 пункту 2 Розділу VII Положення №309): "… 5) отримання документів, що підтверджують перереєстрацію прав власності на цінні папери та/або оплату цінних паперів за договорами, що укладаються поза організованим ринком цінних паперів."
26 травня 2016 р.
Асоціація "УФТ" звернулась до НКЦПФР із запитом щодо застосування у діяльності членів Асоціації вимог Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" щодо розкриття особливої інформації про емітента цінних паперів, а саме: щодо прийняття рішення про попереднє надання згоди на вчинення значних правочинів, прийняття рішення про надання згоди на вчинення значних правочинів або прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочинів, щодо вчинення яких є заінтересованість (для емітентів - акціонерних товариств).
14 березня 2016 р.
Асоціація "УФТ" звернулась листом до Державної регуляторної служби щодо проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо регульованих ринків та деривативів)".
14 березня 2016 р.
Асоціація "УФТ" звернулась до Державної регуляторної служби України, як спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності, за роз'ясненням щодо виконання НКЦПФР вимог пункту 6 статті 21 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02.03.2015 №222-VІІІ (далі – Закон №222), яким передбачено, що ліцензії на провадження видів господарської діяльності, які на день набрання чинності Законом №222 є чинними, продовжують діяти, а ліцензії, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, визнаються безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
5 лютого 2016 р.
Асоціація "УФТ" надала до НКЦПФР свої зауваження та коментарі до проекту змін до Положення про встановлення ознак фіктивності емітентів цінних паперів та включення таких емітентів до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності, що був розроблений НКЦПФР.
27 січня 2016 р.
Асоціація "УФТ" надала на засідання комітету НКЦПФР з питань стратегії розвитку та економічного аналізу фондового ринку від 27.01.2016 року
свої коментарі та зауваження до проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення державного регулювання фондового ринку" №3725.
23 грудня 2015 р.
Асоціація "УФТ" на виконання рішення Комітету з торгової діяльності від 11.12.2015 року звернулась до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку із запитом вих.№08/1-224 від 23.12.2015 року щодо роз'яснення питань стосовно провадження професійної діяльності на ринку цінних паперів - діяльності з торгівлі цінними паперами.
11 грудня 2015 р.
Асоціація "УФТ" надала до НКЦПФР свої пропозиції до проекту змін до  Положення про встановлення ознак фіктивності емітентів цінних паперів та включення таких емітентів до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності
20 жовтня 2015 р.
Асоціація "УФТ" Листом №08/1-196 в 19.10.2015 року надала до НКЦПФР свої пропозиції до проекту рішення НКЦПФР щодо внесення змін до "Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів) – діяльності з торгівлі цінними паперами", затверджених рішенням НКЦПФР 14 травня 2013 року № 819, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 01 червня 2013 року за № 856/2338.
20 жовтня 2015 р.
Отримана відповідь від Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (№10/03/22005/НК від 08.10.2015) на запит Асоціації "УФТ" (Лист №08/1-159 від 01.09.2015) з приводу застосування норм діючого законодавства, а саме змін в порядку отримання ліцензії на право здійснювати професійну діяльність на ринку цінних паперів, внесення змін до ліцензії та її анулювання на підставі Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02.03.2015 №222-VIII (надалі - Закон), який набрав чинності 28.06.2015.
13 жовтня 2015 р.
Асоціація "УФТ" отримала відповідь від Міністерства Юстиції України (№23720-0-33-15/19.3 від 05.10.2015) на звернення Асоціації "УФТ" (Лист №08/3-159 від 01.09.2015) з приводу застосування норм діючого законодавства, а саме змін в порядку отримання ліцензії на право здійснювати професійну діяльність на ринку цінних паперів, внесення змін до ліцензії та її анулювання на підставі Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02.03.2015 №222-VIII (надалі - Закон), який набрав чинності 28.06.2015.
12 жовтня 2015 р.
Асоціація "УФТ" Листом №08/1-192 від 08.10.2015 року надала до НКЦПФР свої пропозиції до проекту рішення НКЦПФР "Про внесення змін до Порядку зупинення дії та анулювання ліцензії на окремі види професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів)" (далі - Порядок).
2 жовтня 2015 р.
Асоціація "УФТ" Листом №08/1-190 від 02.10.2015 року звернулась до НКЦПФР щодо надання роз’яснення стосовно чинності та визнання безстроковими ліцензій, які мають обмежений термін дії відповідно до норм п. 6 ст. 21 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02.03.2015 №222-VІІІ.
8 вересня 2015 р.
Асоціація на виконання рішення Комітету з торгової діяльності від 04.09.2015 року направила до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) свої пропозиції до проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації стандартів IOSCO та виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом в частині протидії зловживанням на фондовому ринку".
4 вересня 2015 р.
АУФТ до засідання Комітету з питань методології регулювання професійної діяльності на фондовому ринку НКЦПФР від 04.09.2015 р. надала свої пропозиції до зауваження до доопрацьованого проекту Положення щодо пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку та вимог до системи управління ризиками, схваленого рішенням Комісії від 26.12.2014 № 1838.
2 вересня 2015 р.
Асоціація на виконання рішення Комітету з торгової діяльності від 21.08.2015 року направила до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) та Міністерства юстиції України (Мінюст) запити про застосування окремих норм Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02.03.2015 року №222-VIII щодо особливостей видачі та переоформлення ліцензії на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
27 серпня 2015 р.
АУФТ до засідання Комітету з питань методології регулювання професійної діяльності на фондовому ринку НКЦПФР від 28.08.2015 р. надала свої пропозиції до зауваження до доопрацьованого проекту Положення щодо пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку та вимог до системи управління ризиками, схваленого рішенням Комісії від 26.12.2014 № 1838.
31 липня 2015 р.
АУФТ до засідання Комітету з питань методології регулювання професійної діяльності на фондовому ринку НКЦПФР надала свої пропозиції до зауваження до доопрацьованого проекту Положення щодо пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку та вимог до системи управління ризиками, схваленого рішенням Комісії від 26.12.2014 № 1838
26 червня 2015 р.
АУФТ надала до НКЦПФР свої пропозиції та зауваження щодо проекту змін до "Положення про порядок складання та подання адміністративних даних щодо діяльності торговців цінними паперами до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку", затвердженого рішенням НКЦПФР від 25 вересня 2012 року № 1283
8 червня 2015 р.
АУФТ прийняла учать у робочій групі НКЦПФР щодо виявлення неактуальних нормативно-правових актів
24 квітня 2015 р.
Асоціація, за результатами обговорення з членами Асоціації, учасниками Комітету з торгової діяльності Асоціації доопрацьованого проекту рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку "Про затвердження Положення щодо пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку та вимог до системи управління ризиками", надала до НКЦПФР свої пропозиції та зауваження до цього проекту рішення.
22 квітня 2015 р.
АУФТ надала до НКЦПФР свої пропозиції та зауваження щодо проекту змін до Порядку ведення реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 25 жовтня 2012 року № 1519
15 квітня 2015 р.
НКЦПФР врахувала пропозиції АУФТ до Проекту Положення про здійснення фінансового моніторингу професійними учасниками ринку цінних паперів.
9 квітня 2015 р.
АУФТ надала до НКЦПФР свої пропозиції щодо проекту змін до Положення про встановлення ознак фіктивності емітентів цінних паперів
2 квітня 2015 р.
Асоціація "УФТ" направила до НКЦПФР свої пропозиції та зауваження до проекту Комплексної програми розвитку фінансового ринку України на 2015-2020 року, що був розміщений на офіційному сайті НКЦПФР 27.03.2015 року.
27 березня 2015 р.
Отримано відповідь НКЦПФР на звернення Асоціації з приводу роз’яснення визначення "вид/тип/різновид/найменування цінних паперів" відповідно до Правил (умов) здійснення діяльності з торгівлі цінними паперами
26 березня 2015 р.
Асоціація "УФТ", опрацювавши проект рішення НКЦПФР "Про затвердження Змін до Положення про об’єднння професійних учасників фондового ринку" (доопрацьований), що був оприлюднений на офіційному сайті Комісії 11 березня 2015 року, надала до НКЦПФР свої пропозиції та зауваження до нього.
13 лютого 2015 р.
Асоціація "УФТ" звернулась до НКЦПФР з Листом №08/1-29 від 13.02.2015 року щодо роз’яснення визначення "вид/тип/різновид/найменування цінних паперів" відповідно до Правил (умов) здійснення діяльності з торгівлі цінними паперами.
9 лютого 2015 р.
Асоціація "УФТ" склала для депозитарних установ - членів Асоціації Інструкцію з формування адміністративних даних депозитарної установи в АРМі звітності
1 грудня 2014 р.
Асоціація "УФТ" звернулась до НКЦПФР з Листом вих. №08/1-432 від 01.12.2014 року "Щодо удосконалення електронної системи моніторингу фондового ринку"
18 серпня 2014 р.
Порядок дій професійних учасників фондового ринку в разі не дотримання нормативних значень пруденційних показників
5 серпня 2014 р.
Приклади заповнення Додатків 7,8,9, до Рішення НКЦПФР №817 від 14.05.2013 р.
15 липня 2014 р.
Алгоритм дій професійних учасників щодо заповнення інформації в електронному вигляді на офіційному сайті НКЦПФР
23 квітня 2014 р.
Оновлено інформацію про судові справи між ТОВ «ММСІС Інвестментс» та Асоціацією «Українські фондові торговці»
7 квітня 2014 р.
АУФТ підпримала звернення УАІБ щодо попереднього обговорення та узгодження кандидатур керівного складу НКЦПФР
13 березня 2014 р.
Асоціація «УФТ» надала до НКЦПФР пропозиції до Положення щодо пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку - діяльності з торгівлі цінними паперами.
13 березня 2014 р.
Асоціація «УФТ» надала до НКЦПФР пропозиції до проекту змін до Положення про сертифікацію .